Меню
Наша адреса: м. Вінниця
м. Вінниця
Пн-Пт: з 9 до 18
Сб: з 10 до 17
Нд: з 11 до 16
1 200 грн

Управління маркетинговими комунікаціями

В наявності
1 200 грн
Купити в один клік
Характеристики: (дивитися всі)
Рік виконання
2023
Кількість сторінок
87

2023 рік, 87 ст. Список використаних джерел містить 61 найменування. У роботі вміщено 18 рисунків та 24 таблиці

ЗМІСТ

ВСТУП

РОЗДІЛ 1

ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА

1.1. Сутність поняття управління маркетинговою діяльністю

1.2. Застосування елементів комплексу маркетингових комунікацій в діяльності підприємства

РОЗДІЛ 2

АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ПІДПРИЄМСТВА ТА ЇХ ЕФЕКТИВНІСТЬ В ПРОСУВАННІ І ПРОДАЖУ ГОТОВОЇ ПРОДУКЦІЇ ПАТ «КИЇВХЛІБ»

2.1.  Організаційно-економічна характеристика господарської та маркетингової діяльності  ПАТ «Київхліб»

2.2. Аналіз комплексу маркетингових комунікацій

2.3. Оцінка ефективності використання маркетингових комунікацій

РЕКОМЕНДАЦІЇ З УДОСКОНАЛЕННЯ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ

3.1. Пропозиції щодо вдосконалення програми маркетингових комунікацій  в ПАТ «Київхліб»

3.2. Розробка проекту удосконалення програми маркетингових комунікацій

3.2. Оцінка ефективності запропонованих заходів щодо вдосконалення управління маркетинговою діяльністю  ПАТ «Київхліб»

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

ДОДАТКИ

Детальна інформація
Рік виконання
2023
Кількість сторінок
87

Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.

1. Перейдіть у пункт меню "Контакти"
2. Заповніть запропоновану форму, зазначивши тему та вид роботи.
3. Очікуйте відповіді від менеджера найближчим часом
або
1. Напишіть нам на пошту тему вашої роботи і наш менеджер найближчим часом зорієнтує Вас по вартості та термінах виконання. Наша пошта: оkstudent@ukr.net