В наявності
1 200 грн
Характеристики:
(дивитися всі)
Рік виконання
2023
Кількість сторінок
87
2023 рік, 87 ст. Список використаних джерел містить 61 найменування. У роботі вміщено 18 рисунків та 24 таблиці
ЗМІСТ
ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА
1.1. Сутність поняття управління маркетинговою діяльністю
1.2. Застосування елементів комплексу маркетингових комунікацій в діяльності підприємства
2.2. Аналіз комплексу маркетингових комунікацій
2.3. Оцінка ефективності використання маркетингових комунікацій
РЕКОМЕНДАЦІЇ З УДОСКОНАЛЕННЯ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ
3.1. Пропозиції щодо вдосконалення програми маркетингових комунікацій в ПАТ «Київхліб»
3.2. Розробка проекту удосконалення програми маркетингових комунікацій
Детальна інформація
Рік виконання
2023
Кількість сторінок
87
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.