2025 рік, 68 сторінок, 98% унікальності. Список використаних джерел містить 45 найменувань. У роботі вміщено 5 рисунків, 7 таблиць
ЗМІСТ
ВСТУП |
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА |
1.1. Сутність і формування маркетингового потенціалу |
1.2. Сучасні тенденції формування маркетингового потенціалу |
1.3. Теоретичні основи аналізу і оцінки маркетингового потенціалу |
Висновки до розділу 1 |
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОЇ АГЕНЦІЇ (ТА) «Tours&Tickets» |
2.1. Загальна характеристика ТА «Tours&Tickets» |
2.2. Аналіз фінансово-економічної діяльності ТА «Tours&Tickets» |
2.3. Стан та ефективність маркетингової діяльності ТА «Tours&Tickets» |
Висновки до розділу 2 |
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ ТА «Tours&Tickets» |
3.1. Оцінка потенціалу внутрішнього середовища маркетингу ТА «Tours&Tickets» |
3.2. Оцінка потенціалу зовнішнього середовища маркетингу ТА «Tours&Tickets» |
3.3. Рекомендації щодо розвитку маркетингового потенціалу ТА «Tours&Tickets» |
Висновки до розділу 3 |
ВИСНОВОК |
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ |
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.