Меню
Наша адреса: м. Вінниця
м. Вінниця
Пн-Пт: з 9 до 18
Сб: з 10 до 17
Нд: з 11 до 16
800 грн

УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВИМ ПОТЕНЦІАЛОМ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА В СУЧАСНИХ УМОВАХ

В наявності
800 грн
Купити в один клік
Характеристики: (дивитися всі)
Рік виконання
2025
Кількість сторінок
68
Унікальність роботи
98%

2025 рік, 68 сторінок, 98% унікальності. Список використаних джерел містить 45 найменувань. У роботі вміщено 5 рисунків, 7 таблиць

ЗМІСТ

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА

1.1. Сутність і формування маркетингового потенціалу

1.2. Сучасні тенденції формування маркетингового потенціалу

1.3. Теоретичні основи аналізу і оцінки маркетингового потенціалу

Висновки до розділу 1

РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОЇ АГЕНЦІЇ (ТА) «Tours&Tickets»

2.1. Загальна характеристика ТА «Tours&Tickets»

2.2. Аналіз фінансово-економічної діяльності ТА «Tours&Tickets»

2.3. Стан та ефективність маркетингової діяльності ТА «Tours&Tickets»

Висновки до розділу 2

РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ ТА «Tours&Tickets»

3.1. Оцінка потенціалу внутрішнього середовища маркетингу ТА «Tours&Tickets»

3.2. Оцінка потенціалу зовнішнього середовища маркетингу ТА «Tours&Tickets»

3.3. Рекомендації щодо розвитку маркетингового потенціалу ТА «Tours&Tickets»

Висновки до розділу 3

ВИСНОВОК

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

Детальна інформація
Рік виконання
2025
Кількість сторінок
68
Унікальність роботи
98%

Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.

1. Перейдіть у пункт меню "Контакти"
2. Заповніть запропоновану форму, зазначивши тему та вид роботи.
3. Очікуйте відповіді від менеджера найближчим часом
або
1. Напишіть нам на пошту тему вашої роботи і наш менеджер найближчим часом зорієнтує Вас по вартості та термінах виконання. Наша пошта: оkstudent@ukr.net

Ви дивилися