2023 рік, 55 ст. Список використаних джерел містить 56 найменувань. У роботі вміщено 2 рисунки
ЗМІСТ
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ КЛІЄНТСЬКИМ ДОСВІДОМ В ЦИФРОВІЙ ЕКОНОМІЦІ
1.1. Цифрова економіка як драйвер змін бізнесу
1.2. Управління клієнтським досвітом: зміст та інструменти
РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ ПОВЕДІНКИ КЛІЄНТІВ НА РИНКУ ПОСТАЧАННЯ ЕЛЕКТРОЕНЕРГІЇ
2.1. Цільові сегменти ринку постачання електроенергії
2.2. Практики управління клієнтським досвідом на ринку постачання електроенергії
РОЗДІЛ 3. ЗМІНИ УПРАВЛІННЯ КЛІЄНТСЬКИМ ДОСВІДОМ КОМПАНІЇ ДТЕК У СУЧАСНИХ УМОВАХ
3.1. Стан управління клієнтським досвідом ДТЕК
3.2. Напрями удосконалення управління клієнтським досвітом компанії ДТЕК
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.