2021 рік, 54 ст. Список використаних джерел містить 50 найменувань. У роботі вміщено 19 рисунків та 8 таблиць.
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ КАНАЛАМИ ПРОДАЖУ ТОВАРІВ СПОЖИВЧОГО ПОПИТУ
1.1 Методологічні та методичні заходи
1.2 Аналіз наукових джерел та обґрунтування авторської позиції по темі досліджень
РОЗДІЛ 2. СТАН ЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА УПРАВЛІННЯ КАНАЛАМИ ПРОДАЖУ ТОВАРІВ СПОЖИВЧОГО ПОПИТУ КОМПАНІЇ «АВІС»
2.1 Організаційно-економічна характеристика господарської діяльності підприємства
2.2 Аналіз каналів продажу товарів споживчого попиту
РОЗДІЛ 3. ЕКОНОМІЧНА ЕФЕКТИВНІСТЬ РОЗРОБЛЕНИХ ПРОПОЗИЦІЙ
3.1 Заходи та напрямки підвищення ефективності каналів продажу товарів споживчого попиту
3.2 Економічна ефективність формалізації та реалізації обґрунтованих пропозиції та її оцінка
ВИСНОВКИ
Перелік джерел посилання
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.