2024 рік, 73 ст. Список використаних джерел містить 63 найменування. У роботі вміщено 3 рисунки
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ВИВЧЕННЯ МУЛЬТИПЛІКАЙНОГО КІНЕМАТОГРАФУ
1.1. Історіографія, стан наукової розробленості проблеми та джерельна база дослідження
1.2. Поняття мультиплікації. Жанри анімаційного кіно
РОЗДІЛ 2. УКРАЇНСЬКИЙ МУЛЬТИПЛІКАЦІЙНИЙ КІНЕМАТОГРАФ ЯК ВИД МИСТЕЦТВА
2.1. Періоди становлення мультиплікаційного кінематографу
2.2. Шлях еволюції українського мультиплікаційного кінематографу
2.3. Розвиток українського мультиплікаційного кінематографу після отримання незалежності
РОЗДІЛ 3. РОЛЬ УКРАЇНСЬКОГО МУЛЬТИПЛІКАЦІЙНОГО КІНО У ФОРМУВАННІ КУЛЬТУРНОГО ОБРАЗУ
3.1. Внутрішня та зовнішня репрезентація мультиплікаційного кіно
3.2. Формування культурного образу у анімаційних серіалах доби Незалежності
3.3. Проблеми та виклики, що стоять перед українським мультиплікаційним кіно
ВИСНОВОК
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.