2023 рік, 116 ст. Робота включає 34 рисунки, 14 таблиць.
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1 СИТУАЦІЙНИЙ АНАЛІЗ ПРАТ «МОРШИНСЬКИЙ ЗАВОД МІНЕРАЛЬНИХ ВОД «ОСКАР»»
1.1. Аналіз діяльності підприємства ПрАТ «Моршинський завод мінеральних вод «Оскар»» на ринку газованих напоїв
1.2. Аналіз маркетингового середовища ПАТ «Моршинський завод мінеральних вод «Оскар»
1.3. Діагностика маркетингової управлінської проблеми ПрАТ «Моршинський завод мінеральних вод «Оскар»
Висновки до розділу 1
РОЗДІЛ 2 ПЛАНУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ПРАТ «МОРШИНСЬКИЙ ЗАВОД МІНЕРАЛЬНИХ ВОД «ОСКАР»
2.1. Методологія дослідження
2.2. Визначення цілі та завдань дослідження
2.3 Планування та організація збору даних
Висновки до розділу 2
РОЗДІЛ 3 РЕАЛІЗАЦІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ВЕРИФІКАЦІЯ РЕЗУЛЬТАТІВ
3.1 Збір та аналіз даних ПрАТ «Моршинський завод мінеральних вод «Оскар»»
3.2 Пропозиції щодо удосконалення маркетингової діяльності підприємства ПрАТ «Моршинський завод мінеральних вод «Оскар»»
3.3 Економічне обґрунтування ефективності маркетингових заходів
Висновки до розділу 3
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.