2021 рік,67 ст. Список використаних джерел містить 50 найменувань. Робота включає 11 рисунків, 4 таблиці
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ СУЧАСНОГО МАРКЕТИНГУ В ПРОЦЕСІ УПРАВЛІННЯ РИНКОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ГОТЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА
1.1 Сутність та специфіка маркетингу готельних послуг: основні поняття і категорії
1.2. Роль і значення базових елементів комплексу готельного маркетингу: концепції "4P", "7 P" і "9P"
1.3. Digital-технології як сучасні інновації маркетингу в просуванні готельних підприємств на ринку
Висновки до 1 розділу
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МЕХАНІЗМІВ СТИМУЛЮВАННЯ ПРАЦІ В ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА «Pegas Touristik»
2.1. Коротка характеристика туристичного підприємства «Pegas Touristik»
2.2. Моніторинг фінансово-економічної системи готельного комплексу
2.3. Аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища функціонування готельного комплексу «Pegas Touristik»
Висновки до 2 розділу
РОЗДІЛ 3. ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОГО МОТИВАЦІЙНОГО МЕХАНІЗМУ ПІДПРИЄМСТВА «Pegas Touristik»
3.1. Рекомендації щодо покращення механізмів стимулювання та збільшення ефективності праці в туристичному підприємстві «Pegas Touristik»
3.2. Конкурентні можливості мотиваційного механізму туристичного підприємства «Pegas Touristik»
3.3. Підвищення ефективності діяльності підприємства за рахунок покращення системи мотивації персоналу
Висновки до 3 розділу
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.