2023 рік, 74 ст. Список використаних джерел містить 49 найменувань. У роботі вміщено 18 рисунків та 21 таблицю
ЗМІСТ
ВСТУП |
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ЗБУТОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА |
1.1. Аналіз основних понять щодо організації маркетингової збутової діяльності підприємства |
1.2. Процес управління маркетинговою збутовою діяльністю підприємства |
Висновки до розділу 1 |
РОЗДІЛ 2. КОМПЛЕКСНИЙ АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «МАКСИСТРОЙ» |
2.1. Загальна характеристика підприємства та аналіз діяльності підприємства ТОВ «МАКСИСТРОЙ» |
2.2 Аналіз організації та рівня ефективності маркетингової збутової діяльності підприємства ТОВ «МАКСИСТРОЙ» |
Висновки до розділу 2 |
РОЗДІЛ 3. ЗАХОДИ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ЗБУТОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА |
3.1. Рекомендації щодо підвищення ефективності діяльності ТОВ «МАКСИСТРОЙ» |
3.2. Розрахунок економічної ефективності від запропонованих заходів з організації маркетингової збутової діяльності ТОВ «МАКСИСТРОЙ» |
Висновки до рοзділу 3 |
ВИСНОВКИ |
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ |
ДОДАТКИ |
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.