2023 рік, 100 ст. Список використаних джерел містить 46 найменувань. У роботі вміщено 11 рисунків та 10 таблиць
ЗМІСТ
Вступ
РОЗДIЛ 1. ТЕОРЕТИЧНI ОСНОВИ маркетингу ПIДПРИЄМСТВа роздрібної торгівлі
Економічна сутність та основні поняття маркетингу торгівельного підприємства
Характеристика маркетингової діяльності торгівельного підприємства
Особливості маркетингової діяльності підприємства роздрібної торгівлі
Висновки до розділу 1
РОЗДIЛ 2. ДІАГНОСТИКА маркетингової діяльності ТОВ «ВСТ-ОЙЛ»
2.1. Загальна характеристика та основні напрями діяльності підприємства
2.2. Стан і тенденції розвитку роздрібного ринку нафтопродуктів України
2.3. Аналіз середовища ТОВ «ВСТ-ОЙЛ» і його маркетингової діяльності
Висновки до розділу 2
розділ 3. НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ маркетингОВОЇ ДIЯЛЬНОСТI ТОВ «ВСТ-ОЙЛ»
3.1. Пропозиції щодо удосконалення організаційного забезпечення маркетингової діяльності підприємства
3.2. Використання цифрових технологій в діяльності підприємств роздрібного ринку нафтопродуктів
Висновки до розділу 3
Висновки
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.