Меню
Наша адреса: м. Вінниця
м. Вінниця
Пн-Пт: з 9 до 18
Сб: з 10 до 17
Нд: з 11 до 16
1 200 грн

Удосконалення маркетингової діяльності підприємства на роздрібному ринку нафтопродуктів України

В наявності
1 200 грн
Купити в один клік
Характеристики: (дивитися всі)
Рік виконання
2023
Кількість сторінок
100

2023 рік, 100 ст. Список використаних джерел містить 46 найменувань. У роботі вміщено 11 рисунків та 10 таблиць

ЗМІСТ

Вступ

РОЗДIЛ 1. ТЕОРЕТИЧНI ОСНОВИ маркетингу ПIДПРИЄМСТВа роздрібної торгівлі

Економічна сутність та основні поняття маркетингу торгівельного підприємства

 Характеристика маркетингової діяльності торгівельного підприємства

 Особливості маркетингової діяльності підприємства роздрібної торгівлі

Висновки до розділу 1

РОЗДIЛ 2. ДІАГНОСТИКА маркетингової діяльності ТОВ «ВСТ-ОЙЛ»

2.1. Загальна характеристика та основні напрями діяльності підприємства

2.2. Стан і тенденції розвитку роздрібного ринку нафтопродуктів України

2.3. Аналіз середовища ТОВ «ВСТ-ОЙЛ» і його маркетингової діяльності

Висновки до розділу 2

розділ 3. НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ маркетингОВОЇ ДIЯЛЬНОСТI ТОВ «ВСТ-ОЙЛ»

3.1. Пропозиції щодо удосконалення організаційного забезпечення маркетингової діяльності підприємства

3.2. Використання цифрових технологій в діяльності підприємств роздрібного ринку нафтопродуктів

Висновки до розділу 3

Висновки

Детальна інформація
Рік виконання
2023
Кількість сторінок
100

Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.

1. Перейдіть у пункт меню "Контакти"
2. Заповніть запропоновану форму, зазначивши тему та вид роботи.
3. Очікуйте відповіді від менеджера найближчим часом
або
1. Напишіть нам на пошту тему вашої роботи і наш менеджер найближчим часом зорієнтує Вас по вартості та термінах виконання. Наша пошта: оkstudent@ukr.net

Ви дивилися