2024 рік, 60 ст. Список використаних джерел містить 18 найменувань. У роботі вміщено 13 рисунків та 12 таблиць
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ТУРИЗМІ
1.1. Сутність, зміст та еволюція поняття «маркетингова діяльність»
1.2. Особливості організації маркетингової діяльності в туризмі
1.3. Закордонний досвід маркетингової діяльності
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДЕСТИНАЦІЇ ОДЕСИ У ПІСЛЯВОЄННИЙ ЧАС
2.1. Аналіз ресурсного потенціалу туристичної дестинації Одеси
2.2. Аналіз маркетингової діяльності дестинації Одеси
2.3. Заходи щодо вдосконалення маркетингової діяльності дестинації Одеси у післявоєнний час
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.