Меню
Наша адреса: м. Вінниця
м. Вінниця
Пн-Пт: з 9 до 18
Сб: з 10 до 17
Нд: з 11 до 16
600 грн

Сучасний стан та перспективи розвитку маркетингової діяльності туристичних дестинацій у післявоєнний час

В наявності
600 грн
Купити в один клік
Характеристики: (дивитися всі)
Рік виконання
2024
Кількість сторінок
60

2024 рік, 60 ст. Список використаних джерел містить 18 найменувань. У роботі вміщено 13 рисунків та 12 таблиць

ЗМІСТ

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ТУРИЗМІ

 1.1. Сутність, зміст та еволюція поняття «маркетингова діяльність»

 1.2. Особливості організації маркетингової діяльності в туризмі

 1.3. Закордонний досвід маркетингової діяльності

РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДЕСТИНАЦІЇ ОДЕСИ У ПІСЛЯВОЄННИЙ ЧАС

2.1. Аналіз ресурсного потенціалу туристичної дестинації Одеси

2.2. Аналіз маркетингової діяльності дестинації Одеси

2.3. Заходи щодо вдосконалення маркетингової діяльності дестинації Одеси у післявоєнний час

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

Детальна інформація
Рік виконання
2024
Кількість сторінок
60

Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.

1. Перейдіть у пункт меню "Контакти"
2. Заповніть запропоновану форму, зазначивши тему та вид роботи.
3. Очікуйте відповіді від менеджера найближчим часом
або
1. Напишіть нам на пошту тему вашої роботи і наш менеджер найближчим часом зорієнтує Вас по вартості та термінах виконання. Наша пошта: оkstudent@ukr.net