В наявності
1 000 грн
Характеристики:
(дивитися всі)
Рік виконання
2022
Кількість сторінок
110
2022 рік, 110 ст. Список використаних джерел містить 40 найменувань. У роботі вміщено 34 рисунки та 11 таблиць
ЗМІСТ
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ РІВНЯ ЗАДОВОЛЕНОСТІ СПОЖИВАЧІВ
1.1. Сутність категорії «задоволеність споживачів»
1.2. Методи виміру рівня задоволеності споживачів і аналіз формуючих її факторів
1.3. Вивчення задоволеності споживачів: важливість і специфіка застосування в сфері послуг
РОЗДІЛ 2. СУЧАСНІ МЕТОДИ ДОСЛІДЖЕННЯ РІВНЯ ЗАДОВОЛЕНОСТІ СПОЖИВАЧІВ НА ПРИКЛАДІ ТОВ «ЮК «ПРАЙМЛЕКС»
2.1. Загальна характеристика та економічні показники діяльності ТОВ «ЮК «ПРАЙМЛЕКС»
2.2. Аналіз, динаміка та тенденції розвитку ринку юридичних послуг м. Київ
Детальна інформація
Рік виконання
2022
Кількість сторінок
110
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.