Меню
Наша адреса: м. Вінниця
м. Вінниця
Пн-Пт: з 9 до 18
Сб: з 10 до 17
Нд: з 11 до 16
1 200 грн

Створення іміджу організації як важливе завдання служби ПР

В наявності
1 200 грн
Купити в один клік
Характеристики: (дивитися всі)
Рік виконання
2021
Кількість сторінок
66

2021 рік, 66 ст. Список використаних джерел містить 48 найменувань. У роботі вміщено 5 рисунків та 3 таблиці.

ЗМІСТ

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СТВОРЕННЯ ІМІДЖУ ОРГАНІЗАЦІЇ

1.1. Сутність поняття «імідж», його види та особливості

1.2. Етапи формування іміджу організації

1.3. PR-засоби по створенню іміджу організації

Висновки до розділу 1

РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СТВОРЕННЯ ІМІДЖУ ОРГАНІЗАЦІЇ

2.1. Аналіз діяльності ТОВ «Брокард-Україна»

2.2. Оцінка створення іміджу організації ТОВ «Брокард-Україна»

2.3. Аналіз механізму формування іміджу та роль PR-служби в організації

Висновки до розділу 2

РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ СТВОРЕННЯ ІМІДЖУ У ТОВ «БРОКАРД-УКРАЇНА»

3.1. Реклама як один з основних напрямів створення іміджу ТОВ «Брокард-Україна»

3.2. Напрями удосконалення формування іміджу організації

Висновки до розділу 3

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

Детальна інформація
Рік виконання
2021
Кількість сторінок
66

Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.

1. Перейдіть у пункт меню "Контакти"
2. Заповніть запропоновану форму, зазначивши тему та вид роботи.
3. Очікуйте відповіді від менеджера найближчим часом
або
1. Напишіть нам на пошту тему вашої роботи і наш менеджер найближчим часом зорієнтує Вас по вартості та термінах виконання. Наша пошта: оkstudent@ukr.net

Ви дивилися