2021 рік, 66 ст. Список використаних джерел містить 48 найменувань. У роботі вміщено 5 рисунків та 3 таблиці.
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СТВОРЕННЯ ІМІДЖУ ОРГАНІЗАЦІЇ
1.1. Сутність поняття «імідж», його види та особливості
1.2. Етапи формування іміджу організації
1.3. PR-засоби по створенню іміджу організації
Висновки до розділу 1
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СТВОРЕННЯ ІМІДЖУ ОРГАНІЗАЦІЇ
2.1. Аналіз діяльності ТОВ «Брокард-Україна»
2.2. Оцінка створення іміджу організації ТОВ «Брокард-Україна»
2.3. Аналіз механізму формування іміджу та роль PR-служби в організації
Висновки до розділу 2
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ СТВОРЕННЯ ІМІДЖУ У ТОВ «БРОКАРД-УКРАЇНА»
3.1. Реклама як один з основних напрямів створення іміджу ТОВ «Брокард-Україна»
3.2. Напрями удосконалення формування іміджу організації
Висновки до розділу 3
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.