Структура дипломної роботи зумовлена метою і завданнями дослідження, складається зі вступу, трьох розділів, що мають вісім підрозділів, висновків, списку використаних джерел (50 найменувань), додатків. Дана дипломна робота включає 5 рисунків, 9 таблиць, 4 додатки. Загальний обсяг роботи - 61 сторінок, з яких 52 - основний текст
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СТВОРЕННЯ ІМІДЖУ КОМПАНІЇ
1.1.Поняття, види і складові елементи іміджу компанії
1.2.Функції іміджу компанії та особливості процесу його формування
1.3.Основні підходи до формування іміджу компанії
Висновок до розділу 1
РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ СТВОРЕННЯ ІМІДЖУ КОМПАНІЇ ПРАТ «ВІННИЦЯАГРОТРАНССЕРВІС»
2.1. Напрям діяльності ПрАТ «Вінницяагротранссервіс» та його основні фінансові і маркетингові показники
2.2. Тактика та методи формування іміджу ПрАТ «Вінницяагротранссервіс»
2.3. Аналіз наявного іміджу ПрАТ «Вінницяагротранссервіс»
Висновок до розділу 2
РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМАТИКА СТВОРЕННЯ ІМІДЖУ ТА ШЛЯХИ ЙОГО ПОЛІПШЕННЯ НА ПРАТ «ВІННИЦЯАГРОТРАНССЕРВІС»
3.1.Проблеми створення іміджу компанії
3.2.Пропозиції щодо поліпшення іміджу підприємства ПрАТ «Вінницяагротранссервіс»
Висновок до розділу 3
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
ДОДАТКИ
Подивитись короткий огляд роботи можна за наступним посиланням: Cтвор.іміджу комп дипл.pptx |
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.