2024 рік, 123 ст. Список використаних джерел містить 100 найменувань. У роботі вміщено 18 рисунків та 15 таблиць
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ АНАЛІЗУ СПОЖИВЧИХ РИЗИКІВ В УМОВАХ ДІДЖИТАЛІЗАЦІЇ
1.1 Поняття споживчих ризиків на міжнародних ринках косметичних засобів
1.2 Фактори, що впливають на споживчі ризики в косметичній індустрії
1.3 Аналіз впливу діджиталізації на споживчі ризики
Висновки за розділом 1
РОЗДІЛ 2 СТРАТЕГІЧНИЙ АНАЛІЗ ПРИВАБЛИВОСТІ БІЗНЕС СЕРЕДОВИЩА МІЖНАРОДНИХ РИНКІВ ДЛЯ УКРАЇНСЬКИХ ВИРОБНИКІВ КОСМЕТИКИ
2.1 Вплив факторів бізнес середовища Австрії на українських виробників косметики
2.2 Аналіз сильних та слабких позицій товару української косметики на ринку Австрії
2.3 Вивчення впливу цифрових технологій та онлайн-комунікацій на споживчі ризики
Висновки за розділом 2
РОЗДІЛ 3 ФОРМУВАННЯ МІЖНАРОДНИХ ТОВАРНИХ РИНКІВ В АВСТРІЇ ДЛЯ КОМПАНІЇ “OSCIN” В УМОВАХ ДІДЖИТАЛІЗАЦІЇ
3.1 Практичні рекомендації стосовно ризиків в умовах діджиталізації
3.2 Взаємодія споживачів та брендів косметики в умовах діджиталізації
Висновки за розділом 3
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.