2023 рік, 104 ст. Список використаних джерел містить 52 найменування. У роботі вміщено 16 рисунків та 8 таблиць
ЗМІСТ
ПЕРЕЛІК УМОВНИХ СКОРОЧЕНЬ ВСТУП |
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ СПІВПРАЦІ ВЧИТЕЛЯ З СІМ’ЯМИ УЧНІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В ІНКЛЮЗИВНОМУ СЕРЕДОВИЩІ |
1.1. Сучасні підходи до вивчення питань співпраці вчителя з батьками в інклюзивному освітньому просторі |
1.2. Особливості співпраці вчителя з сім’ями учнів з особливими освітніми потребами |
1.3. Труднощі, які виникають в процесі співпраці вчителя інклюзивного класу з батьками |
Висновки до першого розділу |
РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ВИВЧЕННЯ ПРОЦЕСУ СПІВПРАЦІ ВЧИТЕЛЯ З СІМ’ЯМИ УЧНІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ 2.1. Завдання, методика та організація дослідження 2.2. Результати експериментального дослідження 2.3. Методичні рекомендації щодо покращення співпраці вчителя з сім’ями учнів з особливими освітніми потребами Висновки до другого розділу РОЗДІЛ 3. МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ПОКРАЩЕННЯ СПІВПРАЦІ ВЧИТЕЛЯ З СІМ’ЯМИ УЧНІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ 3.1. Вдосконалення процесу підготовки вчителів інклюзивних класів до співпраці з сім’ями учнів з особливими освітніми потребами 3.2. Методи підвищення ефективності співпраці вчителя з сім’ями учнів з особливими освітніми потребами з використанням інноваційних технологій Висновки до розділу 3 ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ТА ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ |
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.