2023 рік, 90 ст. Список використаних джерел містить 76 найменувань. У роботі вміщено 1 рисунок та 9 таблиць
ЗМІСТ
АНОТАЦІЯ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1.
ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДІТЕЙ З НЕПОВНИХ СІМЕЙ В ЗАКЛАДІ
ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
1.1.
Сутність та особливості
соціалізації дітей з неповних сімей як соціально-педагогічна
проблема
1.2.
Заклад загальної
середньої освіти як середовище соціалізації дітей з неповних
сімей
1.3.
Гурткова робота як
засіб оптимізації процесу соціалізації дітей з неповних сімей в закладі
загальної середньої освіти
Висновки до першого розділу
РОЗДІЛ 2.
ЗМІСТ, ФОРМИ ТА МЕТОДИ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДІТЕЙ З НЕПОВНИХ СІМЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО
ВІКУ В ЗАКЛАДІ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ЗАСОБАМИ ГУРТКОВОЇ
РОБОТИ
2.1. Діагностика соціалізаційних «бар’єрів» дітей з
неповних сімей молодшого шкільного віку в закладі загальної середньої
освіти
2.2. Характеристика
змісту та упровадження програми з соціалізації дітей з неповних сімей молодшого
шкільного віку в закладі загальної середньої освіти засобами гурткової
роботи
2.3. Оцінка та
аналіз результатів експериментальної роботи
Висновки до другого розділу
ВИСНОВКИ
СПИСОК
ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.