2025 рік, 60 сторінок, 90% унікальності. Список використаних джерел містить 50 найменувань. У роботі вміщено 13 таблиць, 6 рисунків
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ДІЯЛЬНІСНОГО ПІДХОДУ В ПРИРОДНИЧІЙ
ОСВІТІ
1.1. Концептуальні підходи до
розуміння системності в педагогічних дослідженнях
1.2. Сучасне тлумачення
діяльнісного підходу у контексті особистісно-орієнтованого навчання
1.3. Психофізіологічні основи
формування пізнавальної компетентності учнів у природничій освіті
1.4. Аналіз змісту навчальних
програм "Пізнаємо природу" (5-6 класи) та "Біологія" (7
клас) з позицій діяльнісного підходу
РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНА РЕАЛІЗАЦІЯ ДІЯЛЬНІСНОГО
ПІДХОДУ У ВИВЧЕННІ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН 5-7 КЛАСІВ
2.1. Методики діагностики рівня навчальної діяльності учнів
середньої школи
2.2. Застосування
інноваційних освітніх технологій для активізації пізнавальної діяльності на
уроках "Пізнаємо природу"
2.3. Особливості
впровадження діяльнісних форм і методів навчання на уроках біології у 7 класі
2.4. Розробка комплексу дидактичних матеріалів діяльнісного
спрямування для 5-7 класів
РОЗДІЛ ІІІ. ПЕДАГОГІЧНІ
УМОВИ ТА ЕФЕКТИВНІСТЬ СИСТЕМНОГО ВПРОВАДЖЕННЯ ДІЯЛЬНІСНОГО ПІДХОДУ
3.1. Критеріально-рівнева система оцінювання ефективності
системного впровадження діяльнісного підходу
3.2. Підготовка вчителя до системного застосування
діяльнісного підходу в освітньому процесі
3.3.
Аналіз результатів формувального експерименту та їх статистична обробка
3.4.
Шляхи вдосконалення природничої освіти на основі діяльнісного підходу
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.