2023 рік, 92 ст. Список використаних джерел містить 68 найменувань. У роботі вміщено 6 рисунків та 4 таблиці
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ ЗВʼЯЗНОГО МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З МОВЛЕННЄВИМИ ПОРУШЕННЯМИ
1.1. Теоретико-методологічні засади розвитку звʼязного мовлення у дітей старшого дошкільного віку, як психолого-педагогічна проблема
1.2. Особливості розвитку звʼязного мовлення у дітей старшого дошкільного віку з мовленнєвими порушеннями
1.3. Логопедичні методики розвитку звʼязного мовлення у дітей старшого дошкільного віку
Висновки до розділу 1
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ РОЗВИТКУ ЗВʼЯЗНОГО МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З МОВЛЕННЄВИМИ ПОРУШЕННЯМИ
2.1. Методика дослідження розвитку звʼязного мовлення у дітей старшого дошкільного віку з мовленнєвими порушеннями
2.2. Критеріально-рівневе оцінювання розвитку звʼязного мовлення у дітей старшого дошкільного віку з мовленнєвими порушеннями
Висновки до розділу 2
РОЗДІЛ 3. МЕТОДИКА РОЗВИТКУ ЗВʼЯЗНОГО МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З МОВЛЕННЄВИМИ ПОРУШЕННЯМИ ЗАСОБАМИ УКРАЇНСЬКОГО ФОЛЬКЛОРУ
3.1. Український фольклор як засіб розвитку звʼязного мовлення у дітей старшого дошкільного віку
3.2. Зміст методики розвитку звʼязного мовлення у дітей старшого дошкільного віку з мовленнєвими порушеннями засобами українського фольклору
3.3. Аналіз результатів провадження методики розвитку звʼязного мовлення у дітей старшого дошкільного віку з мовленнєвими порушеннями засобами українського фольклору
Висновки до розділу 3
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.