2022 рік, 98 ст. Список використаних джерел містить 68 найменувань. У роботі вміщено 2 рисунки та 7 таблиць.
ЗМІСТ
ВСТУП |
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ НАВЧАННЯ УСНОГО АНГЛОМОВНОГО МОВЛЕННЯ В СТАРШОКЛАСНИКІВ НА ОСНОВІ ГРУПОВИХ ФОРМ ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ |
1.1. Особливості навчання усного англомовного мовлення в старшій школі |
1.2. Роль та місце форм організації навчання усного мовлення в процесі навчання англійської мови |
1.3. Умови успішного навчання усного англомовного мовлення учнів старшого шкільного віку на основі групових форм організації освітнього процесу |
Висновки до 1 розділу |
2.1. Організація експериментального процесу з перевірки ефективності умов навчання усного англомовного мовлення учнів старшого шкільного віку на основі групових форм організації освітнього процесу |
2.3. Методичні рекомендації щодо організації навчання усного англомовного мовлення учнів старшого шкільного віку на основі групових форм |
Висновки до 2 розділу |
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ |
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ |
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.