2023 рік, 70 ст. Робота включає 9 рисунків, 1 таблицю.
ЗМІСТ
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ КРЕАТИВНОЇ ОСВІТИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
1.1. Креативність як предмет науково-педагогічних досліджень
1.2 Креативність як невід’ємна складова SOFT SKILLS в умовах Нової української школи
1.3. Креативне мислення як когнітивний аспект творчої діяльності молодших школярів
РОЗДІЛ ІІ. СПОСОБИ РОЗВИТКУ ТА ФОРМУВАННЯ КРЕАТИВНОГО МИСЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
2.1 Умови та принципи формування креативного мислення молодших школярів
2.2 Особливості розвитку креативного мислення молодших школярів
2.3. Прийоми та техніки формування креативного мислення молодших школярів
3.1 Методи та прийоми формування креативного мислення учнів на уроках курсу «Я досліджую світ»
3.3 План-конспект уроку «Я досліджую світ» з компонентом формування креативного мислення у 3 класі
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ
ЧАСТИНА ТЕКСТУ ДЛЯ ОЗНАЙОМЛЕННЯ
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ КРЕАТИВНОЇ ОСВІТИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
1.1. Креативність як предмет науково-педагогічних досліджень
Світ, в якому ми живемо, постійно змінюється. Швидке зростання наукового та технологічного прогресу робить необхідним розвивати та навчати людей з творчим мисленням та здатністю до нестандартного вирішення проблем. Творче мислення допомагає людині впоратися з різними життєвими обставинами, а не піддатися їм і дозволяє їй піднятися над ними. Будь-яка людина в процесі свого існування розвиває та виводить творчі здібності та якості, які допомагають їй впоратися з не стандартною ситуацією.
У житті є обставини та зміни, з якими потрібно впоратися, людина, яка має творче, не стандартне мислення, буде готова до цього, оскільки вона постійно контактує із зовнішнім світом і бере участь у ньому. Вона не тільки адаптується до чогось нового, але й бере пряму роль у плануванні та зміні навколишньої реальності. Творчість присутня в більшій чи меншій мірі у будь-якій людині. У житті людини немає ситуації, в якій вона не могла б знайти вихід, побачити нові можливості. Розвиток творчості можливий завдяки освіті в процесі діяльності, лише після цього вона проявляється в житті з часом.
Творчість дозволяє нам відкрити нове у друга, і не бояться зустріти невідомого, а прийти до нового досвіду. Ю. І. Салов та Ю. С. Тунніков у дослідженні поняття «творчості» справедливо стверджують, що крім наукового інтересу до вивчення творчості, ця якість привертає увагу як важливий фактор гуманістичного розвитку людства в цілому [35, c. 16].
Вперше ця концепція та термін почали використовуватись з кінця ХХ століття в психології, а пізніше в педагогіці. Аналіз психологічної та педагогічної літератури вказує на те, що в науці немає єдиної думки щодо характеристики концепції «творчості». Деякі дослідники цієї галузі вважають, що творчість та інтелект - це не одне і те ж. Інтелект визначається як здатність збирати дані та застосовувати їх за різних обставин. Творчість заснована на одних і тих же здібностях, але також доповнює їх, оскільки це створює нові зв’язки між отриманими даними.
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.