2023 рік, 54 ст. Список використаних джерел містить 25 найменувань. У роботі вміщено 3 рисунки та 5 таблиць
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ
1.1. Сутність корпоративної культури
1.2. Фактори, що впливають на покращення корпоративної культури
Висновки за розділом 1
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ РОЗВИТКУ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ В СОЦІАЛЬНІЙ МЕРЕЖІ
2.1. Загальні характеристики впровадження корпоративної культури в соціальних мережах
2.2. Засоби просування в соціальних мережах
Висновки за розділом 2
РОЗДІЛ 3. ПРОСУВАННЯ РЕКЛАМНОГО ПРОДУКТУ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ
3.1. Засоби поширення
3.2. Розробка концепції промоції рекламного продукту
Висновки за розділом 3
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.