Меню
Наша адреса: м. Вінниця
м. Вінниця
Пн-Пт: з 9 до 18
Сб: з 10 до 17
Нд: з 11 до 16
1 000 грн

Розробка стратегії формування лояльності споживачів банківських продуктів

В наявності
1 000 грн
Купити в один клік
Характеристики: (дивитися всі)
Рік виконання
2023
Кількість сторінок
68

2023 рік, 68 ст. Список використаних джерел містить 40 найменувань. Робота включає 9 рисунків, 7 таблиць.

ЗМІСТ

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ РОЗРОБКИ СТРАТЕГІЙ ФОРМУВАННЯ ЛОЯЛЬНОСТІ СПОЖИВАЧІВ БАНКІВСЬКИХ ПРОДУКТІВ 

Висновки до розділу 1

РОЗДІЛ 2.  ДОСЛІДЖЕННЯ ЛОЯЛЬНОСТІ СПОЖИВАЧІВ БАНКІВСЬКИХ ПРОДУКТІВ  АТ КБ ПРИВАТБАНК

2.1. Характеристика підприємства та аналіз його господарської діяльності                                                                                                                  

2.2. Сегментування ринку банківських послуг та позиціонування підприємства

2.3. Дослідження уподобань споживачів послуг АТ КБ ПРИВАТБАНК

Висновки до розділу 2

РОЗДІЛ 3. РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ НАДАННЯ БАНКІВСЬКИХ ПОСЛУГ АТ КБ «ПРИВАТБАНК»

3.1. Обґрунтування необхідності впровадження заходів з удосконалення надання банківських послуг

3.2. Рекомендації з удосконалення маркетингової комунікативної політики АТ КБ «ПриватБанк»

3.3. Оцінка ефективності запропонованих заходів з удосконалення маркетингової комунікативної політики АТ КБ «ПриватБанк»

Висновки до розділу 3

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

Детальна інформація
Рік виконання
2023
Кількість сторінок
68

Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.

1. Перейдіть у пункт меню "Контакти"
2. Заповніть запропоновану форму, зазначивши тему та вид роботи.
3. Очікуйте відповіді від менеджера найближчим часом
або
1. Напишіть нам на пошту тему вашої роботи і наш менеджер найближчим часом зорієнтує Вас по вартості та термінах виконання. Наша пошта: оkstudent@ukr.net

Ви дивилися