2023 рік, 68 ст. Список використаних джерел містить 40 найменувань. Робота включає 9 рисунків, 7 таблиць.
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ РОЗРОБКИ СТРАТЕГІЙ ФОРМУВАННЯ ЛОЯЛЬНОСТІ СПОЖИВАЧІВ БАНКІВСЬКИХ ПРОДУКТІВ
Висновки до розділу 1
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ЛОЯЛЬНОСТІ СПОЖИВАЧІВ БАНКІВСЬКИХ ПРОДУКТІВ АТ КБ ПРИВАТБАНК
2.1. Характеристика підприємства та аналіз його господарської діяльності
2.2. Сегментування ринку банківських послуг та позиціонування підприємства
2.3. Дослідження уподобань споживачів послуг АТ КБ ПРИВАТБАНК
Висновки до розділу 2
РОЗДІЛ 3. РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ НАДАННЯ БАНКІВСЬКИХ ПОСЛУГ АТ КБ «ПРИВАТБАНК»
3.1. Обґрунтування необхідності впровадження заходів з удосконалення надання банківських послуг
3.2. Рекомендації з удосконалення маркетингової комунікативної політики АТ КБ «ПриватБанк»
3.3. Оцінка ефективності запропонованих заходів з удосконалення маркетингової комунікативної політики АТ КБ «ПриватБанк»
Висновки до розділу 3
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.