2024 рік, 77 ст. Список використаних джерел містить 53 найменування. У роботі вміщено 1 рисунок та 9 таблиць
ЗМІСТ
ВСТУП |
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ ПРОДУКТІВ НА ПІДПРИЄМСТВІ |
1.1. Теоретичні аспекти інноваційного розвитку продуктів на підприємстві |
1.2. Методи і моделі розробки нових продуктів на підприємстві |
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ РЕСУРСНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВА ЩОДО РОЗРОБКИ НОВИХ ПРОДУКТІВ |
2.1. Аналіз сучасного стану розвитку нових продуктів на ТОВ "Еко-Продукт |
2.2. Аналіз конкурентного середовища і ринкових можливостей ТОВ "Еко-Продукт" |
2.3. Оцінка ресурсного потенціалу підприємства для реалізації нових продуктів |
РОЗДІЛ 3. МЕХАНІЗМ ВПРОВАДЖЕННЯ ПРОГРАМА РОЗВИТКУ НОВОГО ПРОДУКТУ ПІДПРИЄМСТВА |
3.1 Проектування програми розвитку нового продукту ТОВ "Еко-Продукт" |
3.2 Механізми моніторингу та контролю впровадження нового продукту ТОВ "Еко-Продукт" |
3.3 Оцінка потенційного впливу програми розвитку нового продукту на ефективність діяльності підприємства ТОВ "Еко-Продукт |
ВИСНОВКИ |
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.