2023 рік, 109 ст. Список використаних джерел містить 70 найменувань. Робота включає 7 рисунків, 14 таблиць.
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ СТРАТЕГІЧНОГО РОЗВИТКУ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ
1.1. Туристичне підприємство як об’єкт стратегічного розвитку
1.2. Поняття стратегії та її види
1.3. Механізм розроблення стратегій на туристичних підприємствах
Висновки до 1 розділу
РОЗДІЛ 2 ДОСЛІДЖЕННЯ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ У ТОВ «АЛЬФ ТУРИСТИЧНИЙ ОПЕРАТОР»
2.1 Характеристика туристичного оператора
2.2 Аналіз фінансово – економічної діяльності туристичного підприємства
2.3. Діагностика зовнішнього середовища туристичного підприємства
Висновки до 2 розділу
РОЗДІЛ 3 ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ В ТОВ «АЛЬФ ТУРИСТИЧНИЙ ОПЕРАТОР»
3.1. Оцінка організації управління маркетингом на туристичному підприємстві
3.2. Впровадження сучасних інструментів маркетингової стратегії на туристичному підприємстві
3.3. Економічне обгрунтування запропонованих заходів на туристичному підприємстві
Висновки до 3 розділу
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.