Меню
Наша адреса: м. Вінниця
м. Вінниця
Пн-Пт: з 9 до 18
Сб: з 10 до 17
Нд: з 11 до 16
1 200 грн

Розробка маркетингової стратегiї туристичного підприємства

В наявності
1 200 грн
Купити в один клік
Характеристики: (дивитися всі)
Рік виконання
2023
Кількість сторінок
109

2023 рік, 109 ст. Список використаних джерел містить 70 найменувань. Робота включає 7 рисунків, 14 таблиць.

ЗМІСТ

ВСТУП

РОЗДІЛ 1  ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ СТРАТЕГІЧНОГО РОЗВИТКУ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ

1.1. Туристичне підприємство як об’єкт стратегічного розвитку

1.2. Поняття стратегії та її види

1.3. Механізм розроблення стратегій на туристичних підприємствах

Висновки до 1 розділу

РОЗДІЛ 2 ДОСЛІДЖЕННЯ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ  У ТОВ «АЛЬФ ТУРИСТИЧНИЙ ОПЕРАТОР»

2.1 Характеристика туристичного оператора

2.2 Аналіз фінансово – економічної діяльності туристичного підприємства

2.3. Діагностика зовнішнього середовища туристичного підприємства

Висновки до 2 розділу

РОЗДІЛ 3  ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ В ТОВ «АЛЬФ ТУРИСТИЧНИЙ ОПЕРАТОР»

3.1. Оцінка організації управління маркетингом на туристичному підприємстві

3.2. Впровадження сучасних інструментів маркетингової стратегії на туристичному підприємстві

3.3. Економічне обгрунтування запропонованих заходів на туристичному підприємстві

Висновки до 3 розділу

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

ДОДАТКИ

Детальна інформація
Рік виконання
2023
Кількість сторінок
109

Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.

1. Перейдіть у пункт меню "Контакти"
2. Заповніть запропоновану форму, зазначивши тему та вид роботи.
3. Очікуйте відповіді від менеджера найближчим часом
або
1. Напишіть нам на пошту тему вашої роботи і наш менеджер найближчим часом зорієнтує Вас по вартості та термінах виконання. Наша пошта: оkstudent@ukr.net