2024 рік, 75 ст. Список використаних джерел містить 50 найменувань. У роботі вміщено 14 рисунків та 20 таблиць
ЗМІСТ
ВСТУП
1 ТЕОРЕТИЧНІ ВІДОМОСТІ ПРО СТРАТЕГІЧНИЙ МАРКЕТИНГ НА РИНКУ МЕДИЧНИХ ПОСЛУГ
1.1 Сутність маркетингу медичних послуг
1.2 Напрямки дослідження маркетингу медичних послуг
1.3 Складові стратегічного маркетингу на ринку медичних послу
2 ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ МЕДИЧНОГО ЦЕНТРУ «АЛА АТЛАНТІС»
2.1 Характеристика медичного центру «Ала Атлантіс» та аналіз основних показників діяльності
2.2 Оцінка конкурентоспроможності медичного центру «Ала Атлантіс»
2.3 Маркетингове дослідження споживачів і особливостей їх поведінки
3 РОЗРОБКА МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ МЕДИЧНОГО ЦЕНТРУ «АЛА АТЛАНТІС»
3.1 Маркетингова стратегія для медичного центру «Ала Атлантіс»
3.2 Ефективність маркетингової стратегії медичного центру
ВИСНОВКИ
ПЕРЕЛІК ПОСИЛАНЬ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.