2024 рік, 110 ст. Список використаних джерел містить 55 найменувань. У роботі вміщено 29 таблиць, 9 рисунків
ЗМІСТ
ВСТУП
1. АНАЛІТИЧНА ЧАСТИНА
1.1 Теоретичні основи щодо торгівельних марок
1.2 Нормативно-законодавчі аспекти стосовно торгівельних марок та діяльності підприємства, що спеціалізується на виготовленні електрообладнання
2. ОСНОВНА ЧАСТИНА
2.1 Загальна характеристика діяльності Українського національного офісу інтелектуальної власності та інновацій і підприємства ПП «ЕТК»
2.2 Формування моделі впливу торгівельної марки на конкурентоспроможність підприємства, що спеціалізується на виготовленні електрообладнання ПП «ЕТК»
2.3 Охорона праці та безпека діяльності в умовах діяльності підприємства ПП «ЕТК»
ВИСНОВКИ
ПЕРЕЛІК ПОСИЛАНЬ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.