Меню
Наша адреса: м. Вінниця
м. Вінниця
Пн-Пт: з 9 до 18
Сб: з 10 до 17
Нд: з 11 до 16
1 200 грн

Роль та значення торгівельної марки для підвищення конкурентоспроможності підприємства

В наявності
1 200 грн
Купити в один клік
Характеристики: (дивитися всі)
Рік виконання
2024
Кількість сторінок
110

2024 рік, 110 ст. Список використаних джерел містить 55 найменувань. У роботі вміщено 29 таблиць, 9 рисунків

ЗМІСТ

ВСТУП

1. АНАЛІТИЧНА ЧАСТИНА

1.1 Теоретичні основи щодо торгівельних марок

1.2 Нормативно-законодавчі аспекти стосовно торгівельних марок та діяльності підприємства, що спеціалізується на виготовленні електрообладнання

2. ОСНОВНА ЧАСТИНА

2.1 Загальна характеристика діяльності Українського національного офісу інтелектуальної власності та інновацій і підприємства ПП «ЕТК»

2.2 Формування моделі впливу торгівельної марки на конкурентоспроможність підприємства, що спеціалізується на виготовленні електрообладнання ПП «ЕТК» 

2.3 Охорона праці та безпека діяльності в умовах діяльності підприємства ПП «ЕТК»

ВИСНОВКИ

ПЕРЕЛІК ПОСИЛАНЬ

Детальна інформація
Рік виконання
2024
Кількість сторінок
110

Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.

1. Перейдіть у пункт меню "Контакти"
2. Заповніть запропоновану форму, зазначивши тему та вид роботи.
3. Очікуйте відповіді від менеджера найближчим часом
або
1. Напишіть нам на пошту тему вашої роботи і наш менеджер найближчим часом зорієнтує Вас по вартості та термінах виконання. Наша пошта: оkstudent@ukr.net