Меню
Наша адреса: м. Вінниця
м. Вінниця
Пн-Пт: з 9 до 18
Сб: з 10 до 17
Нд: з 11 до 16
500 грн

РЕКЛАМА ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ БРЕНДУ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ

В наявності
500 грн
Купити в один клік
Характеристики: (дивитися всі)
Рік виконання
2025
Кількість сторінок
34
Унікальність роботи
95%

2025 рік, 34 сторінки, 95% унікальності. Список використаних джерел містить 31 найменування. У роботі вміщено 3 таблиці

ЗМІСТ

ВСТУП                                                                                                             

РОЗДІЛ І. АНАЛІТИЧНА ЗАПИСКА                                                        

1.1. Характеристика діяльності ДТЕУ                                                      

1.2. Оцінка брендингу ДТЕУ                                                                    

РОЗДІЛ ІІ. ТВОРЧЕ ПРОЄКТУВАННЯ       

2.1. Розробка концепції та інструментарію рекламної кампанії для формування бренду ДТЕУ     

2.2. План реалізації стратегії та оцінка ефективності рекламної кампанії ДТЕУ 

ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ                                                                 

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ         

Детальна інформація
Рік виконання
2025
Кількість сторінок
34
Унікальність роботи
95%

Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.

1. Перейдіть у пункт меню "Контакти"
2. Заповніть запропоновану форму, зазначивши тему та вид роботи.
3. Очікуйте відповіді від менеджера найближчим часом
або
1. Напишіть нам на пошту тему вашої роботи і наш менеджер найближчим часом зорієнтує Вас по вартості та термінах виконання. Наша пошта: оkstudent@ukr.net