2022 рік, 104 ст. У роботі вміщено 15 рисунків та 10 таблиць.
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ПІЗНАВАЛЬНА СФЕРА ЛЮДИНИ ЯК ПРЕДМЕТ ПСИХОЛОГІЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ
1.1. Сучасні підходи до проблеми психологічної готовності дітей до навчання в школі
1.2. Загальна характеристика пізнавальної сфери
1.3. Стадії розвитку когнітивних процесів
Висновки до першого розділу
РОЗДІЛ 2. ПСИХОЛОГІЧНА ГОТОВНІСТЬ ДИТИНИ ДО НАВЧАННЯ В ШКОЛІ
2.1. Сутність готовності дитини до шкільного навчання: характеристика основних понять проблеми
2.2. Психологічні особливості дітей на межі дошкільного і молодшого шкільного віку
2.3. Критерії готовності дітей до шкільного навчання
2.4. Причини відхилення розвитку дошкільника
Висновки до другого розділу
РОЗДІЛ 3. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РІВНЯ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНИХ ПРОЦЕСІВ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
3.1. Організація та етапи дослідження
3.2. Методи та методики дослідження
3.3. Аналіз та інтерпретація результатів дослідження
Висновки до третього розділу
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.