2023 рік, 68 ст. Список використаних джерел містить 45 найменувань. Робота включає 16 рисунків.
ЗМІСТ
Вступ
Розділ 1. Теоретичні аспекти просування телевізійного контенту у соціальних мережах
1.1. Соціальні мережі як засіб просування телевізійного контенту
1.2. Методи просування телевізійного контенту в соціальних мережах
1.3. Вплив соціальних мереж на телевізійний контент
1.4. Аналіз успішних кейсів просування телевізійного контенту в соціальних мережах
1.5. Стратегії взаємодії з аудиторією в соціальних мережах
Висновок до 1-го розділу
Розділ 2. Просування телевізійного контенту у соціальних мережах в Україні
2.1 Аналіз телевізійного контенту в українських соціальних мережах
2.2 Створення та просування телевізійного контенту у соціальних мережах в Україні
2.3 Аналіз ефективності просування телевізійного контенту в українських соціальних мережах
Висновок до 2-го розділу
Розділ 3. Дослідження ефективності просування телевізійного контенту у соціальних мережах в Україні
3.1. Опис дослідження
3.2. Аналіз аудиторії соціальних мереж
3.3. Аналіз контенту телеканалів у соціальних мережах
3.4. Оцінка ефективності просування телеканалів у соціальних мережах
3.5. Дослідження взаємодії аудиторії та телеканалів у соціальних мережах
3.6. Висновки дослідження
Висновки
Список використаної літератури
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.