Меню
Наша адреса: м. Вінниця
м. Вінниця
Пн-Пт: з 9 до 18
Сб: з 10 до 17
Нд: з 11 до 16
1 000 грн

Просування телевізійного контенту у соцмережах

В наявності
1 000 грн
Купити в один клік
Характеристики: (дивитися всі)
Рік виконання
2023
Кількість сторінок
68

2023 рік, 68 ст. Список використаних джерел містить 45 найменувань. Робота включає 16 рисунків.

ЗМІСТ

Вступ

Розділ 1. Теоретичні аспекти просування телевізійного контенту у соціальних мережах

1.1. Соціальні мережі як засіб просування телевізійного контенту

1.2. Методи просування телевізійного контенту в соціальних мережах

1.3. Вплив соціальних мереж на телевізійний контент

1.4. Аналіз успішних кейсів просування телевізійного контенту в соціальних мережах

1.5. Стратегії взаємодії з аудиторією в соціальних мережах

Висновок до 1-го розділу

Розділ 2. Просування телевізійного контенту у соціальних мережах в Україні

2.1 Аналіз телевізійного контенту в українських соціальних мережах

2.2 Створення та просування телевізійного контенту у соціальних мережах в Україні

2.3 Аналіз ефективності просування телевізійного контенту в українських соціальних мережах

Висновок до 2-го розділу

Розділ 3. Дослідження ефективності просування телевізійного контенту у соціальних мережах в Україні

3.1. Опис дослідження

3.2. Аналіз аудиторії соціальних мереж

3.3. Аналіз контенту телеканалів у соціальних мережах

3.4. Оцінка ефективності просування телеканалів у соціальних мережах

3.5. Дослідження взаємодії аудиторії та телеканалів у соціальних мережах

3.6. Висновки дослідження

Висновки

Список використаної літератури

Детальна інформація
Рік виконання
2023
Кількість сторінок
68

Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.

1. Перейдіть у пункт меню "Контакти"
2. Заповніть запропоновану форму, зазначивши тему та вид роботи.
3. Очікуйте відповіді від менеджера найближчим часом
або
1. Напишіть нам на пошту тему вашої роботи і наш менеджер найближчим часом зорієнтує Вас по вартості та термінах виконання. Наша пошта: оkstudent@ukr.net

Ви дивилися