Меню
Наша адреса: м. Вінниця
м. Вінниця
Пн-Пт: з 9 до 18
Сб: з 10 до 17
Нд: з 11 до 16
600 грн

Просування продукції в мережі інтернет

В наявності
600 грн
Купити в один клік
Характеристики: (дивитися всі)
Рік виконання
2024
Кількість сторінок
58
Унікальність роботи
75%

2025 рік, 58 сторінок, 75% унікальності. Список використаних джерел містить 83 найменування. У роботі вміщено 10 таблиць, 2 рисунки

ЗМІСТ

ВСТУП
РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГОВОГО ОБҐРУНТУВАННЯ РОЗШИРЕННЯ ТОВАРНОГО АСОРТИМЕНТУ ПІДПРИЄМСТВА
1.1 Особливості формування процесу маркетингового обґрунтування на підприємстві
1.2 Методи оцінки потреб споживачів для розширення товарного асортименту підприємства

Висновки до розділу 1
РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ ПОТОЧНОГО СТАНУ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ “ТРІАР УКРАЇНА”
2.1 Загальна характеристика та діяльність підприємства ТОВ “ТРІАР УКРАЇНА”
2.2 Економічна оцінка споживчих потреб і вподобань у контексті розширення асортименту ТОВ “ТРІАР УКРАЇНА”

Висновки до розділу 2
РОЗДІЛ 3 НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ОБҐРУНТУВАННЯ РОЗШИРЕННЯ ТОВАРНОГО АСОРТИМЕНТУ ТОВ “ТРІАР УКРАЇНА”
3.1 Перспективні напрями удосконалення ефективності розширення товарного асортименту на підприємстві
3.2 Пропозиції та рекомендації щодо впровадження маркетингового обґрунтування концепції нових товарів на підприємстві
Висновки до розділу 3
ВИСНОВКИ

ДОДАТКИ

Детальна інформація
Рік виконання
2024
Кількість сторінок
58
Унікальність роботи
75%

Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.

1. Перейдіть у пункт меню "Контакти"
2. Заповніть запропоновану форму, зазначивши тему та вид роботи.
3. Очікуйте відповіді від менеджера найближчим часом
або
1. Напишіть нам на пошту тему вашої роботи і наш менеджер найближчим часом зорієнтує Вас по вартості та термінах виконання. Наша пошта: оkstudent@ukr.net

Ви дивилися