2025 рік, 58 сторінок, 75% унікальності. Список використаних джерел містить 83 найменування. У роботі вміщено 10 таблиць, 2 рисунки
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГОВОГО ОБҐРУНТУВАННЯ РОЗШИРЕННЯ ТОВАРНОГО АСОРТИМЕНТУ ПІДПРИЄМСТВА
1.1
Особливості формування процесу маркетингового обґрунтування
на підприємстві
1.2 Методи оцінки
потреб споживачів для розширення товарного асортименту
підприємства
Висновки до розділу 1
РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ
ПОТОЧНОГО СТАНУ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ “ТРІАР УКРАЇНА”
2.1 Загальна
характеристика та діяльність підприємства ТОВ “ТРІАР
УКРАЇНА”
2.2
Економічна оцінка споживчих потреб і вподобань у контексті розширення
асортименту ТОВ “ТРІАР УКРАЇНА”
Висновки до розділу
2
РОЗДІЛ 3 НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО
ОБҐРУНТУВАННЯ РОЗШИРЕННЯ ТОВАРНОГО АСОРТИМЕНТУ ТОВ “ТРІАР
УКРАЇНА”
3.1 Перспективні напрями удосконалення ефективності
розширення товарного асортименту на підприємстві
3.2 Пропозиції та рекомендації щодо впровадження
маркетингового обґрунтування концепції нових товарів на підприємстві
Висновки до розділу 3
ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.