2024 рік, 90 ст. Список використаних джерел містить 78 найменувань. У роботі вміщено 11 таблиць, 16 рисунків
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОГРАМИ ЛОЯЛЬНОСТІ СПОЖИВАЧІВ СУБ'ЄКТА ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ
1.1 Поняття і значення програм лояльності
1.2 Основні елементи програм лояльності
1.3 Види програм лояльності в готельно-ресторанному бізнесі
1.4 Вплив програм лояльності на споживчу поведінку
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СТАНУ РИНКУ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ ТА ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОГРАМИ ЛОЯЛЬНОСТІ ГОТЕЛЮ «HОLIDAY INN KYIV»
2.1. Загальна характеристика готельно-ресторанного бізнесу в Україні
2.2. Аналіз конкурентних програм лояльності в Україні
2.3. Загальна характеристика та аналіз діяльності готелю «Holiday Inn Kyiv»
2.4. Програма лояльності готелю «Holiday Inn Kyiv»
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОГРАМИ ЛОЯЛЬНОСТІ ГОТЕЛЮ «HОLIDAY INN KYIV»
3.1. Визначення шляхів оптимізації програми лояльності готелю «Holiday Inn Kyiv»
3.2. Розробка програми лояльності компанії готелю «Holiday Inn Kyiv»
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.