2024 рік, 64 ст. Список використаних джерел містить 54 найменування. У роботі вміщено 5 рисунків та 3 таблиці
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ
1 ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІЖДЕННЯ PR
КОМУНІКАЦІЙ
1.1 Зміст, сутність та поняття PR комунікації
1.2 Комунікаційна природа зв’язків з
громадськістю
1.3 PR комунікації як форма соціальної
взаємодії в роботі благодійних організацій
РОЗДІЛ
2 PR
КОМУНІКАЦІЇ В ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ БЛАГОДІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ НА ПРИКЛАДІ БФ
«ПОВЕРНИСЬ ЖИВИМ»
2.1 Аналіз діяльності благодійного фонду
«Повернись живим»
2.2 PR комунікації в організації роботи БФ
«Повернись живим»
2.3 Трансформація комунікаційної стратегії БФ
«Повернись живим» у воєнний час
РОЗДІЛ 3 ВПЛИВ ВОЄННОГО КОНФЛІКТУ НА РЕПУТАЦІЮ БЛАГОДІЙНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ НА ПРИКЛАДІ «ПОВЕРНИСЬ ЖИВИМ»
3.1 Проблеми та ризики у діяльності благодійних організацій
3.2 Шляхи мінімізації репутаційних втрат благодійної організації в умовах війни
3.3 Розробка та реалізація PR проектів під час війни для БФ «Повернись живим»
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАННИХ ДЖЕРЕЛ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.