2024 рік, 52 ст. Список використаних джерел містить 28 найменувань. У роботі вміщено 4 рисунки та 3 таблиці
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ PR КОМУНІКАЦІЙ
1.1 Зміст, сутність та поняття PR комунікації
1.2 Комунікаційна природа зв’язків з громадськістю
1.3 PR комунікації як форма соціальної взаємодії в роботі благодійних організацій
РОЗДІЛ 2 PR КОМУНІКАЦІЇ В ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ БЛАГОДІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ НА ПРИКЛАДІ БФ «ПОВЕРНИСЬ ЖИВИМ»
2.1 Аналіз діяльності благодійного фонду «Повернись живим»
2.2 PR комунікації в організації роботи БФ «Повернись живим»
2.3 Трансформація комунікаційної стратегії БФ «Повернись живим» у воєнний час
РОЗДІЛ 3 ВПЛИВ ВОЄННОГО КОНФЛІКТУ НА РЕПУТАЦІЮ БЛАГОДІЙНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ НА ПРИКЛАДІ «ПОВЕРНИСЬ ЖИВИМ»
3.1 Проблеми та ризики у діяльності благодійних організацій
3.2 Шляхи мінімізації репутаційних втрат благодійної організації в умовах війни
3.3 Розробка та реалізація PR проектів під час війни для БФ «Повернись живим»
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.