Меню
Наша адреса: м. Вінниця
м. Вінниця
Пн-Пт: з 9 до 18
Сб: з 10 до 17
Нд: з 11 до 16
800 грн

PR комунікація благодійної організації у воєнний час

В наявності
800 грн
Купити в один клік
Характеристики: (дивитися всі)
Рік виконання
2024
Кількість сторінок
52

2024 рік, 52 ст. Список використаних джерел містить 28 найменувань. У роботі вміщено 4 рисунки та 3 таблиці

ЗМІСТ

ВСТУП 3

РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ PR КОМУНІКАЦІЙ

1.1 Зміст, сутність та поняття PR комунікації

1.2 Комунікаційна природа зв’язків з громадськістю

1.3 PR комунікації як форма соціальної взаємодії в роботі благодійних організацій

РОЗДІЛ 2 PR КОМУНІКАЦІЇ В ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ БЛАГОДІЙНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ НА ПРИКЛАДІ БФ «ПОВЕРНИСЬ ЖИВИМ»

2.1 Аналіз діяльності благодійного фонду «Повернись живим»

2.2 PR комунікації в організації роботи БФ «Повернись живим»

2.3 Трансформація комунікаційної стратегії БФ «Повернись живим» у воєнний час

РОЗДІЛ 3 ВПЛИВ ВОЄННОГО КОНФЛІКТУ НА РЕПУТАЦІЮ БЛАГОДІЙНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ НА ПРИКЛАДІ «ПОВЕРНИСЬ ЖИВИМ»

3.1 Проблеми та ризики у діяльності благодійних організацій

3.2 Шляхи мінімізації репутаційних втрат благодійної організації в умовах війни

3.3 Розробка та реалізація PR проектів під час війни для БФ «Повернись живим»

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

Детальна інформація
Рік виконання
2024
Кількість сторінок
52

Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.

1. Перейдіть у пункт меню "Контакти"
2. Заповніть запропоновану форму, зазначивши тему та вид роботи.
3. Очікуйте відповіді від менеджера найближчим часом
або
1. Напишіть нам на пошту тему вашої роботи і наш менеджер найближчим часом зорієнтує Вас по вартості та термінах виконання. Наша пошта: оkstudent@ukr.net