2024 рік, 94 ст. Список використаних джерел містить 35 найменувань. У роботі вміщено 18 таблиць, 5 рисунків
ЗМІСТ
Вступ |
Розділ 1. Теоретичні аспекти дослідження конкурентоспроможності онлайн-ресурсів підприємства |
1.1.Конкурентоспроможність онлайн-ресурсів підприємства: сутність та чинники впливу |
1.2.Методи оцінювання конкурентоспроможності онлайн-ресурсів підприємств |
Розділ 2. Дослідження конкурентоспроможності інтернет-магазину «Cute Cactus» (ФОП Зінченко А.О) |
2.1. Маркетингова характеристика інтернет-магазину «Cute Cactus» (ФОП Зінченко А.О) |
2.2. Вивчення основних конкурентів інтернет-магазину «Cute Cactus» (ФОП Зінченко А.О) |
2.3. Оцінювання конкурентоспроможності сайту за допомогою радіальної діаграми |
Розділ 3. Розроблення пропозицій щодо підвищення конкурентоспроможності сайту інтернет-магазину «Cute Cactus» (ФОП Зінченко А.О) |
3.1. Основні напрямки підвищення конкурентоспроможності сайту інтернет-магазину «Cute Cactus» (ФОП Зінченко А.О) |
3.2. Маркетингове обґрунтування та розрахунок очікуваних результатів від «Cute Cactus Beauty Day» |
3.3. Вплив запропонованого заходу на показники роботи інтернет-магазину «Cute Cactus» (ФОП Зінченко А.О) |
Висновок |
Список використаних джерел |
Додатки |
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.