2025 рік, 72 сторінки, 70% унікальності. Список використаних джерел містить 28 найменувань. У роботі вміщено 31 таблиця, 25 рисунків
ЗМІСТ
|
ВСТУП |
РОЗДІЛ 1 |
ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ЛОГІСТИЧНИХ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ |
1.1. |
Сутність логістичних бізнес-процесів та їх класифікація |
1.2. |
Поняття та принципи управління якістю в логістиці |
1.3. |
Методи та інструменти оцінювання якості логістичних процесів |
РОЗДІЛ 2 |
АНАЛІЗ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ЛОГІСТИЧНИХ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ ТОВ “КАРГО ЛОГІСТИК СЕРВІС УКРАЇНА” |
2.1. |
Організаційно-економічна характеристика ТОВ «Карго логістик сервіс Україна» |
2.2. |
Аналіз логістичних процесів підприємства, пов’язаних з авіаційними перевезеннями |
2.3. |
Оцінка існуючої системи управління якістю на підприємстві |
2.4. |
Визначення проблем та резервів підвищення ефективності логістичних процесів |
РОЗДІЛ 3 |
ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ЛОГІСТИЧНИХ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ ТОВ “КАРГО ЛОГІСТИК СЕРВІС УКРАЇНА” |
3.1. |
Напрями вдосконалення системи управління якістю ТОВ «Карго логістик сервіс Україна» |
3.2. |
Запропоновані заходи щодо покращення логістичних авіаційних перевезень |
3.3. |
Оцінка економічної ефективності впроваджених змін у ТОВ «Карго логістик сервіс Україна» |
|
ВИСНОВКИ |
|
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ |
|
ДОДАТКИ |
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.