Дипломна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаної літератури. Робота містить 20 рисунків, 1 таблицю. Список використаних джерел включає 50 найменувань на 5 сторінках.
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПІАРУ КОМПАНІЇ В СФЕРІ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ
1.1.Поняття та значення піару компанії в сфері будівництва та архітектури
1.2.Принципи та завдання служб піар компаній в сфері будівництва та архітектури
1.3.Сучасний інформаційний інструментарій піару компаній в сфері будівництва та архітектури
Висновок до розділу 1
РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ ПІАРУ КОМПАНІЇ В СФЕРІ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ
2.1. Напрями роботи служби піару компанії Vitoris
2.2. Тактика та методи піару компанії Vitoris
2.3. Проект ZALA компанії Vitoris, як ефективний піар
Висновок до розділу 2
РОЗДІЛ 3. ТЕМАТИЧНІ ЗАХОДИ ЯК ЗАСІБ ЕФЕКТИВНОЇ КОМУНІКАЦІЇ
3.1. Складові успішного заходу як ефективної комунікації і підвищення іміджу бренду
3.2.Тематичні заходи проекту ZALA для архітекторів
Висновок до розділу 3
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Подивитись короткий огляд роботи можна за наступним посиланням: Піар будівельної компанії дипл.pptx |
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.