2023 рік, 93 ст. Список використаних джерел містить 25 найменувань. У роботі вміщено 4 рисунки та 6 таблиць
ЗМІСТ
ВСТУП |
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ТА ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В ПРОФІЛЬНІЙ ШКОЛІ |
1.1. Дидактичні передумови використання мультимедійних та цифрових технологій на уроках в профільній школі |
1.2. Деякі особливості розвитку цифрової лінгвістичної компетенції учнів старших класів |
1.3 Інтеграція мультимедійних та цифрових технологій в освітній процес з вивчення англійської мови в 10 – 11 класах |
РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В ПРОФІЛЬНІЙ ШКОЛІ З ВИКОРИСТАННЯМ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ТА ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ |
2.1. Особливості використання мультимедійних та цифрових технологій на уроках англійської мови: сучасні підходи |
2.2. Комплекс англомовних мультимедійних та цифрових ресурсів для учнів профільної школи |
2.3.Планування діяльності вчителя у старших класах щодо використання мультимедійних та цифрових технологій на уроках англійської мови |
РОЗДІЛ 3. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ТА ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В ПРОФІЛЬНІЙ ШКОЛІ |
3.1. Діагностика використання мультимедійних та цифрових технологій на уроках англійської мови в 10 – 11 класах |
3.2. Результати експериментальної перевірки щодо використання мультимедійних та цифрових технологій на уроках англійської мови в профільній школі |
3.3. Методичні поради вчителю з використання мультимедійних та цифрових технологій на уроках англійської мови в 10 – 11 класах |
ВИСНОВКИ |
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ |
ДОДАТКИ |
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.