2023 рік, 83 ст. Список використаних джерел містить 84 найменування. У роботі вміщено 7 рисунків та 8 таблиць
ЗМІСТ
ПЕРЕЛІК УМОВНИХ ПОЗНАЧЕНЬ ТА СКОРОЧЕНЬ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ СФЕРИ У ДІТЕЙ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ
1.1. Проблема розвитку пізнавальної діяльності у дітей з порушенням інтелекту
1.2. Особливості математичних уявлень в учнів молодшого шкільного віку з інтелектуальною недостатністю
Висновки до розділу 1
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ РОЗВИТКУ МАТЕМАТИЧНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ОСОБИСТОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ ЗАСОБАМИ МЕНТАЛЬНОЇ АРИФМЕТИКИ
2.1. Сутність поняття «ментальна арифметика»
2.2. Ментальна арифметика, як спосіб розвитку математичних здібностей дітей молодшого шкільного віку з інтелектуальними порушеннями
Висновки до розділу 2
РОЗДІЛ 3. ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА КОРЕКЦІЙНОЇ ПРОГРАМИ ІЗ ВИКОРИСТАННЯМ МЕНТАЛЬНОЇ АРИФМЕТИКИ В УЧНІВ МОЛОДШИХ КЛАСІВ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ
3.1. Корекційна програма для розвитку математичного потенціалу особистості молодших школярів з інтелектуальними порушеннями
3.2. Перевірка ефективності корекційної програми
3.3. Дискусійні питання
Висновки до розділу 3
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.