Меню
Наша адреса: м. Вінниця
м. Вінниця
Пн-Пт: з 9 до 18
Сб: з 10 до 17
Нд: з 11 до 16
800 грн

Особливості використання ментальної арифметики в учнів молодших класів з інтелектуальними порушеннями

В наявності
800 грн
Купити в один клік
Характеристики: (дивитися всі)
Рік виконання
2023
Кількість сторінок
83

2023 рік, 83 ст. Список використаних джерел містить 84 найменування. У роботі вміщено 7 рисунків та 8 таблиць

ЗМІСТ

ПЕРЕЛІК УМОВНИХ ПОЗНАЧЕНЬ ТА СКОРОЧЕНЬ

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ СФЕРИ У ДІТЕЙ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ

1.1. Проблема розвитку пізнавальної діяльності у дітей з порушенням інтелекту

1.2. Особливості математичних уявлень в учнів молодшого шкільного віку з інтелектуальною недостатністю

Висновки до розділу 1

РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ РОЗВИТКУ МАТЕМАТИЧНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ОСОБИСТОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ ЗАСОБАМИ МЕНТАЛЬНОЇ АРИФМЕТИКИ

2.1. Сутність поняття «ментальна арифметика»

2.2. Ментальна арифметика, як спосіб розвитку математичних здібностей дітей молодшого шкільного віку з інтелектуальними порушеннями

Висновки до розділу 2

РОЗДІЛ 3. ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА КОРЕКЦІЙНОЇ ПРОГРАМИ ІЗ ВИКОРИСТАННЯМ МЕНТАЛЬНОЇ АРИФМЕТИКИ В УЧНІВ МОЛОДШИХ КЛАСІВ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ

3.1. Корекційна програма для розвитку математичного потенціалу особистості молодших школярів з інтелектуальними порушеннями

3.2. Перевірка ефективності корекційної програми

3.3. Дискусійні питання

Висновки до розділу 3

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

ДОДАТКИ

Детальна інформація
Рік виконання
2023
Кількість сторінок
83

Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.

1. Перейдіть у пункт меню "Контакти"
2. Заповніть запропоновану форму, зазначивши тему та вид роботи.
3. Очікуйте відповіді від менеджера найближчим часом
або
1. Напишіть нам на пошту тему вашої роботи і наш менеджер найближчим часом зорієнтує Вас по вартості та термінах виконання. Наша пошта: оkstudent@ukr.net