2024 рік, 65 ст. Список використаних джерел містить 40 найменувань. У роботі вміщено 13 таблиць, 10 рисунків
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ І ПОРУШЕНЬ ОПОРНО-РУХОВОГО АПАРАТУ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ
1.1. Анатомо-фізіологічні особливості опорно-рухового апарату у дітей старшого шкільного віку
1.2. Основні порушення опорно-рухового апарату та їх причини
1.3. Характеристика впливу різних чинників на поставу старших школярів
1.4. Вплив фізичного навантаження та способу життя на розвиток та формування опорно-рухового апарату
РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ І МЕТОДИ ДОСЛІДЖЕННЯ
2.1. Організація дослідження
2.2. Методика проведення дослідження
2.3. Характеристика дослідницької групи
РОЗДІЛ 3. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ОПОРНО-РУХОВОГО АПАРАТУ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ ТА ЙОГО РЕЗУЛЬТАТИ
3.1. Аналіз результатів проведеного дослідження
3.2. Практичні рекомендації щодо покращення постави у учнів старших класів
РОЗДІЛ 4. ВИКОРИСТАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ДОСЛІДЖЕННЯ В РОБОТІ ВЧИТЕЛЯ БІОЛОГІЇ
4.1. Розробка рекомендацій для вчителів біології з профілактики порушень опорно-рухового апарату у дітей старшого шкільного віку
4.2. Розробка плану-конспекту уроку біології на тему: «Особливості та порушення опорно-рухової системи»
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.