2022 рік, 74 ст. Список використаних джерел містить 35 найменувань. Робота включає 13 таблиць, 7 рисунків.
ЗМІСТ
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ РОВИТКУ ЛОГІСТИЧНОГО БІЗНЕСУІ
1.1. Сутність та значення сучасної логістики в управлінні підприємствами
1.2. Вплив факторів на ефективність логістичного забезпечення сервісного обслуговування клієнтів
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ОСОБЛИВОСТЕЙ РОЗВИТКУ ЛОГІСТИЧНОГО БІЗНЕСУ (НА ПРИКЛАДІ ПАТ «УКРПОШТА»)
2.1. Загальна характеристика господарської діяльності ПАТ «УКРПОШТА»
2.2. Аналіз сегментації ринку споживачів послуг ПАТ «Укрпошта»
2.3. Оцінка напрямів логістичного обслуговування клієнтів на підприємстві
РОЗДІЛ 3. ПРІОРИТЕТНІ НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ РОЗВИТКУ ЛОГІСТИЧНОГО БІЗНЕСУ ПАТ «УКРПОШТА»
3.1. Обґрунтування заходів із удосконалення логістичного обслуговування клієнтів ПАТ «Укрпошта»
3.2. Оцінка витрат та ризиків реалізації проекту удосконалення логістичного обслуговування клієнтів
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.