2022 рік, 85 ст. Список використаних джерел містить 59 найменувань. У роботі вміщено 4 рисунки та 5 таблиць
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. НАУКОВО–ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ ПРОСТОРОВИХ УЯВЛЕНЬ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПОРУШЕНННЯМИ МОВЛЕННЯ ТА НОРМОТИПОВИМ МОВЛЕННЄВИМ РОЗВИТКОМ
1.1. Проблема просторового орієнтування у психолого–педагогічних наукових джерелах
1.2. Особливості розвитку просторових уявлень у дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення
Висновки до І розділу
РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ПРОСТОРОВИХ УЯВЛЕНЬ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ
2.1 Діагностика рівнів сформованості просторових уявлень у дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення
2.2. Аналіз та інтерпретація результатів експериментального дослідження
2.3. Методичні рекомендації щодо розвитку просторового орієнтування у дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення
Висновки до ІІ розділу
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.