2023 рік, 42 ст. Список використаних джерел містить 45 найменувань. Робота включає 3 таблиці.
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ВИВЧЕННЯ ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ГОТОВНОСТІ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ДО НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
1.1.Сутність поняття пізнавальна готовність старших дошкільників
1.2. Педагогічні умови формування пізнавальної діяльності у старших дошкільників з розладами аутистичного спектру в теорії спеціальної освіти
Висновки до першого розділу
РОЗДІЛ 2. ШЛЯХИ ПОКРАЩЕННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ГОТОВНОСТІ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ З РОЗЛАДАМИ АУТИСТИЧНОГО СПЕКТРУ ДО НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
2.1. Тренінгова програма для формування пізнавальної готовності до навчальної діяльності старших дошкільників з розладами аутистичного спектру
2.2. Результати дослідження
Висновок до другого розділу
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.