2022 рік, 59 ст. Список використаних джерел містить 50 найменувань. У роботі вміщено 6 рисунків та 2 таблиці.
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СТВОРЕННЯ ІМІДЖУ ПОЛІТИЧНОГО ЛІДЕРА
1.1. Поняття та складові елементи іміджу політичного лідера
1.2. Види іміджу політичного лідера та його функції
РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ ПОБУДОВИ ІМІДЖУ СУЧАСНОГО ПОЛІТИЧНОГО ЛІДЕРА
2.1. Формування іміджу сучасного політичного лідера
2.2. Аналіз ділового іміджу політичних осіб
2.3. Специфіка позиціонування особистого бренду Володимира Зеленського в соціальній мережі «Інстаграм»
РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ СТВОРЕННЯ ІМІДЖУ СУЧАСНОГО ПОЛІТИЧНОГО ЛІДЕРА ТА ШЛЯХИ ЙОГО ПОЛІПШЕННЯ В УКРАЇНІ
3.1 Проблеми створення іміджу президента України
3.2. Пропозиції щодо поліпшення іміджу президента України
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.