2023 рік,90 ст. Список використаних джерел містить 63 найменування. У роботі вміщено 19 рисунків та 14 таблиць
ЗМІСТ
ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО АНАЛІЗУ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
1.1. Сутність маркетингової діяльності підприємства
1.2. Моделі та механізми організації маркетингової діяльності підприємства
1.3. Методика оцінки ефективності управління маркетингом на підприємстві
АНАЛІЗ ТА ОЦІНКА ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГУ В
2.1. Загальна характеристика організаційно-економічної діяльності ТОВ «КАР ЛЕНД»
2.2. Аналіз стану маркетингової діяльності в ТОВ «КАР ЛЕНД»
2.3. Оцінка ефективності організації маркетингової діяльності в ТОВ «КАР ЛЕНД»
НАПРЯМКИ ОПТИМІЗАЦІЇ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ТОВ «КАР ЛЕНД»
3.1. Заходи щодо вдосконалення організації маркетингової діяльності
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.