2024 рік, 100 ст. Список використаних джерел містить 75 найменувань. У роботі вміщено 19 таблиць, 17 рисунків
ЗМІСТ
1.2 Форми організації маркетингової діяльності на підприємстві
1.3 Маркетингові стратегії підприємства:характеристика, види та особливості
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ КОНДИТЕРСЬКОЇ КОРПОРАЦІЇ "ROSHEN"
2.1 Організаційно-управлінський аналіз діяльності Кондитерської Корпорації "ROSHEN"
2.2 Діагностика фінансово-економічного стану Кондитерської Корпорації "ROSHEN"
2.3 Оцінка ключових напрямків маркетингової діяльності підприємства
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ КОНДИТЕРСЬКОЇ КОРПОРАЦІЇ "ROSHEN"
3.1 Стратегічні напрями вдосконалення маркетингової діяльності
3.2 Формування пріоритетних стратегій розвитку маркетингової діяльності підприємства
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.