2023 рік, 62 ст. Список використаних джерел містить 72 найменування.
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ВИКОРИСТАННЯ ДИСТАНЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
1.1. Сутність дистанційних освітніх технологій
1.2. Вимоги до організації дистанційного навчання
1.3. Особливості навчання алгебри в умовах дистанційного навчання
ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 1
РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ АЛГЕБРИ УЧНІВ 7-9 КЛАСІВ В УМОВАХ ЗАСТОСУВАННЯ ДИСТАНЦІЙНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ
2.1. Навчання алгебри учнів в умовах застосування дистанційних методів як засобу реалізації індивідуального підходу
2.1.1. Особливості організації процесу навчання алгебри учнів в умовах застосування дистанційних методів навчання
2.1.2. Організаційні форми навчання в умовах застосування методів навчання
2.1.3. Самостійна робота як основний вид діяльності учнів за умов застосування методів навчання
2.1.4. Контроль засвоєння знань та способів діяльності та їх оцінка під час навчання в умовах застосування методів навчання
2.2. Навчально-методичне забезпечення як компонент навчання в умовах застосування дистанційних методів
ВИСНОВКИ З РОЗДІЛУ 2
РОЗДІЛ 3. ПЕДАГОГІЧНИЙ ЕКСПЕРИМЕНТ НАВЧАННЯ АЛГЕБРИ УЧНІВ 7-9 КЛАСІВ В УМОВАХ ЗАСТОСУВАННЯ ДИСТАНЦІЙНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ
3.1 Діагностика навчання алгебри учнів 7-9 класів в умовах застосування дистанційних методів навчання
3.2 Формувальний етап педагогічного експерименту
3.3 Аналіз проведення експерименту
ВИСНОВКИ З РОЗДІЛУ 3
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.