В наявності
1 000 грн
Характеристики:
(дивитися всі)
Рік виконання
2025
Кількість сторінок
80
Унікальність роботи
98%
2025 рік, 80 сторінок, 98% унікальності. Список використаних джерел містить 19 найменувань. У роботі вміщено 20 таблиць, 8 рисунків
ЗМІСТ
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ НЕЙРОМАРКЕТИНГУ
1.1 Сутність нейромаркетингу та його роль у сучасному маркетингу
1.2. Методи та інструменти нейромаркетингу
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ВИКОРИСТАННЯ НЕЙРОМАРКЕТИНГУ ВНЕМАРКЕТИНГОВІІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «ЕРСЕЛЬ ФАРМА»
2.2. Аналіз використання нейромаркетингових інструментів у діяльності підприємства «ЕРСЕЛЬ ФАРМА»
РОЗДІЛ 3. ПРОПОРЦІЇ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ ВИКОРИСТАННЯ НЕЙРОМАРКЕТИНГУ В МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
Детальна інформація
Рік виконання
2025
Кількість сторінок
80
Унікальність роботи
98%
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.