Меню
Наша адреса: м. Вінниця
м. Вінниця
Пн-Пт: з 9 до 18
Сб: з 10 до 17
Нд: з 11 до 16
800 грн

Міжпредметні зв’язки для реалізації наскрізних змістових ліній у навчанні математики

В наявності
800 грн
Купити в один клік
Характеристики: (дивитися всі)
Рік виконання
2024
Кількість сторінок
82

2024 рік, 82 ст. Список використаних джерел містить 98 найменувань. У роботі вміщено 2 таблиці, 15 рисунків

ЗМІСТ

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ

1.1.Поняття компетентності в освіті. Класифікація компетентностей

1.2.Формування ключових компетентностей під час навчання курсу математики в закладах середньої освіти

1.3.Коротка характеристика наскрізних ліній ключових компетентностей, виокремлених в навчальних програмах з математики для основної та старшої школи

Наскрізна лінія ключових компетентностей

1.4.Стан проблеми дослідження в науковій, психолого-педагогічній, навчально-методичній літературі та шкільній практиці

РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ УЧНІВ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ, ЩО СПРИЯЮТЬ ФОРМУВАННЮ КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ПІД ЧАС НАВЧАННЯ КУРСУ МАТЕМАТИКИ ОСНОВНОЇ ТА СТАРШОЇ ШКОЛИ

2.1.Задачі, що сприяють реалізації наскрізної ліній ключових компетентностей «Екологічна безпека та сталий розвиток» та методика навчання учнів їх розв’язування

2.2.З задачі «Громадянська відповідальність»

2.3.Задачі «Здоров’я і безпека»

2.4. Задачі  «Підприємливість та фінансова грамотність»

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

ДОДАТКИ

Детальна інформація
Рік виконання
2024
Кількість сторінок
82

Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.

1. Перейдіть у пункт меню "Контакти"
2. Заповніть запропоновану форму, зазначивши тему та вид роботи.
3. Очікуйте відповіді від менеджера найближчим часом
або
1. Напишіть нам на пошту тему вашої роботи і наш менеджер найближчим часом зорієнтує Вас по вартості та термінах виконання. Наша пошта: оkstudent@ukr.net

Ви дивилися