2024 рік, 82 ст. Список використаних джерел містить 98 найменувань. У роботі вміщено 2 таблиці, 15 рисунків
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ
1.1.Поняття компетентності в освіті. Класифікація компетентностей
1.2.Формування ключових компетентностей під час навчання курсу математики в закладах середньої освіти
1.3.Коротка характеристика наскрізних ліній ключових компетентностей, виокремлених в навчальних програмах з математики для основної та старшої школи
Наскрізна лінія ключових компетентностей
1.4.Стан проблеми дослідження в науковій, психолого-педагогічній, навчально-методичній літературі та шкільній практиці
РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ УЧНІВ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ, ЩО СПРИЯЮТЬ ФОРМУВАННЮ КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ПІД ЧАС НАВЧАННЯ КУРСУ МАТЕМАТИКИ ОСНОВНОЇ ТА СТАРШОЇ ШКОЛИ
2.1.Задачі, що сприяють реалізації наскрізної ліній ключових компетентностей «Екологічна безпека та сталий розвиток» та методика навчання учнів їх розв’язування
2.2.З задачі «Громадянська відповідальність»
2.3.Задачі «Здоров’я і безпека»
2.4. Задачі «Підприємливість та фінансова грамотність»
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.