2023 рік, 48 ст. Список використаних джерел містить 37 найменувань. У роботі вміщено 2 рисунки та 3 таблиці
ЗМІСТ
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ 1.1. Сутність основних понять дослідження («речення», «порядок слів», «член речення», «інверсія») 1.2. Методи навчання англійської мови: традиційні та інноваційні 1.3. Роль алгоритму у вивченні англійської мови Висновки до розділу 1 РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ АЛГОРИТМІЗАЦІЇ У НАВЧАННІ ПОРЯДКУ СЛІВ АНГЛІЙСЬКОГО РЕЧЕННЯ УЧНІВ ПРОФІЛЬНОЇ ШКОЛИ: ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ 2.1.Метод алгоритмізації у методиці навчання англійського речення 2.2.Психолого-педагогічні умови використання методу алгоритмізації у навчанні порядку слів англійського речення учнів профільної школи 2.3.Експериментальна перевірка використання методу алгоритмізації у навчанні порядку слів англійського речення учнів профільної школи 2.4.Аналіз іособливості використання методу алгоритмізації у навчанні порядку слів англійського речення учнів профільної школи Висновки до розділу 2 ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Детальна інформація
Рік виконання
2023
Кількість сторінок
48
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.
Додати питання
1. Перейдіть у пункт меню "Контакти" 2. Заповніть запропоновану форму, зазначивши тему та вид роботи. 3. Очікуйте відповіді від менеджера найближчим часом
або
1. Напишіть нам на пошту тему вашої роботи і наш менеджер найближчим часом зорієнтує Вас по вартості та термінах виконання. Наша пошта: оkstudent@ukr.net