2023 рік, 60 ст. Список використаних джерел містить 22 найменування. Робота включає 3 рисунки, 3 таблиці.
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ УПРАВЛІННЯ МЕРЧАНДАЙЗИНГОМ У РОЗДРІБНІЙ ТОРГІВЛІ
1.1 Методологічні підходи та методичні аспекти вивчення проблеми
1.2 Критичний аналіз наукових джерел, досліджень і підходів та обґрунтування авторської позиції стосовно управління мерчандайзингом на підприємстві
РОЗДІЛ 2. СТАН ЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА УПРАВЛІННЯ МЕРЧАНДАЙЗИНГОМ НА ПІДПРИЄМСТВІ «ЕКСПАНСІЯ»
2.1 Організаційно-економічна характеристика господарської та маркетингової діяльності підприємства
2.2 Дослідження та аналіз управління мерчандайзингом на підприємстві
РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ МЕРЧАНДАЙЗИНГОМ ПІДПРИЄМСТВА «ЕКСПАНСІЯ»
3.1 Заходи та напрямки підвищення ефективності управління мерчандайзингом у роздрібній торгівлі
3.2 Економічна ефективність реалізації обґрунтованих пропозицій та її прогнозна оцінка
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.